Moi. Kirjottelu on jäänyt, koska koulu on viennyt aikaa. Tänää oli treenit... Oli hauskaa. Täs leivoin kääretortun ja nyt kahtelen teeveet. Aika on täs kulunu. Tos viime viikonloppuna oli kaksi pelii voitettiin toinen. Kevät on mennyt iha hyvin, mutta kesä sais tulla jo! En kyl tiiä mist kirjottaisin... Mut täs se tais olla.
By. Sini