Kerron tässä itsestäni jotain
Olen -00 syntynyt tyttö, harrastan lentopalloa, tykkään käsitöistä, liikunnasta, eläimistä, mitäs kertoiasin vielä. Hmm... Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mielialan mukaan. Jos pitäisi luonnetta kuvaila kuvailisin itseäni iloiseksi (suht aina...), hulluksi (hyvällä tavalla), oman elämän kulkijaksi, omaperäinen ja mielestäni erotun massasta. En jää miettiin teenkö jotain vai enkö tee, elämme vain kerran. Mun seurassa yleensä mennään eikä meinata, jos vähänkää tuntee mua. Kaverit kuvaili mua hauskaksi ja hulluksi...
Lentopallo:
Lentopallo olen harrastanut n. 6-7 vuotta. Se on hauskaa, eikä kiinnostus lopu. Meillä on hyvä joukkue. Meillä ei ole koskaan tylsää! Ihanan joukkueeni :) .
By. Sini
Ihana tää blogi! :3 Kirjota paljon!
VastaaPoista