maanantai 17. helmikuuta 2014

Moi

               Kerron tässä itsestäni jotain

Olen -00 syntynyt tyttö, harrastan lentopalloa, tykkään käsitöistä, liikunnasta, eläimistä, mitäs kertoiasin vielä. Hmm... Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mielialan mukaan. Jos pitäisi luonnetta kuvaila kuvailisin itseäni iloiseksi (suht aina...), hulluksi (hyvällä tavalla), oman elämän kulkijaksi, omaperäinen ja mielestäni erotun massasta. En jää miettiin teenkö jotain vai enkö tee, elämme vain kerran. Mun seurassa yleensä mennään eikä meinata, jos vähänkää tuntee mua. Kaverit kuvaili mua hauskaksi ja hulluksi...

Lentopallo:

Lentopallo olen harrastanut n. 6-7 vuotta. Se on hauskaa, eikä kiinnostus lopu. Meillä on hyvä joukkue. Meillä ei ole koskaan tylsää! Ihanan joukkueeni :) .


Blogeja oon lukenu paljon, se alko kiinnostaa niin paljon, että päätin alkaa itsekkin kirjoittelemaan. Yritän kirjottaa tänne vähintää 1-3 kertaa viikossa.


  By. Sini

1 kommentti: